top
Indtast venligst dit brugernavn og adgangkode:
Glemt din adgangskode?
Print side  Tilføj til favoriter  E-mail side 


User & Cost Management

Moderne printmiljøer indeholder en lang række muligheder, og dette rejser ofte spørgsmålet om, hvorvidt alle brugere skal have adgang til alle funktioner. Hvis printaktiviteterne ikke holdes i skak, kan de resulterende mængder og omkostninger hurtigt overstige budgetterne. User & Cost Management tilbyder professionelle løsninger til overvågning,styring og rapportering..

  • Du forventer detaljerede oplysninger om, hvor din virksomheds printomkostninger opstår.
  • Du vil have mulighed for centralt at kontrollere enheder og deres brugere i forbindelse med det eksisterende brugerstyringssystem.
  • Du har behov for let og hurtigt give brugere adgang til printudstyret med passende brugsrettigheder.
  • Du forventer at kunne automatisere analyser af brugere, enheder og forbrug med letforståelige forbrugsrapporter.

Løsninger


PageScope Account Manager
PageScope Account Manager til overvågning og kontrol af print og printomkostninger

PageScope Authentication Manager
PageScope Authentication Manager til central håndtering af brugerdatabase og brugerrettigheder

PageScope MyPanel Manager
PageScope MyPanel Manager sikrer nem brugertilpasning af printernes brugerinterface samt individuel og central styring af alle indstillinger.

Pcounter
Serverbaseret printregistrering- og omkostningsstyringssoftware til overvågning af brugen af netværksprintere og fordeling af omkostninger til projekter m.m.

YSoft SafeQ - User & Cost Man.
Sådan styrer du alle printaktiviteter og -omkostninger

Funktioner

Centraliseret bruger- og rettighedsstyring
Skabeloner gør definering og oprettelse af brugerroller og adgangsrettigheder hurtigt og nemt

Tildeling af omkostninger og afregning
Genkender alle ophavsmænd til omkostninger og allokerer omkostninger til pålidelig fakturering

Budget- og kvotestyring
System til budgettildeling og viderefakturering giver den rette balance mellem central styring og individuel fleksibilitet.

Detaljeret print- og omkostningsrapportering
Genererer omfattende oplysninger med et tryk på en knap, så tidskrævende og trættende manuel indsamling undgås.

Brugertilpasset panelindstilling
Øger den samlede produktivitet på tværs af hele MFP-infrastrukturen, da det er hurtigere at hente de ønskede print-, scan- og kopiopgaver

Service bestilling på Konica Minolta eller Canon udstyr

Online support

Brochure oversigt

Fokus





 Document Business Center A/S | Greve Main 1 | 2670 Greve | email: kontakt@dbcas.dk Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.
Copyright © Document Business Center A/S - All Rights Reserved.

webpage.io Content Management System.
Webdesign by R-Team.