Hjælp os til at blive bedre
Oplever du på fejl eller besvær på vores hjemmeside, vil vi blive glade hvis du fortæller os om det.

Vi kan ikke besvare din kommentar har du behov for at komme i kontakt med os kan du benytte vores kontakt side.
Kode
Indtast kode
top
Indtast venligst dit brugernavn og adgangkode:
Glemt din adgangskode?
Print side  Tilføj til favoriter  E-mail side 


DBC Optimeret Print Service
 


DBC OPS er et unikt eget udviklet produkt, som oprindeligt er udviklet med 2 formål:

1.  Vi ønskede, at forbedre kundens produktivitet og fleksibilitet på maskinerne med en driftssikker løsning som gav mulighed for remote access og som var uafhængig af andre parter end DBC Care’s egne servicefolk.

2.  Vi ønskede at sikre vores kunder, en unik adgang til deres applikationer og en direkte adgang til vores maskine, samtidig med, at vores tekniske afdeling kunne foretage teknisk service af maskinerne, uden at være afhængig af, at have en tekniker fysisk på stedet.

 

Vores OPS kan samtidig give kunden et fuldt indblik i deres transaktioner og kan give dem fuldt overblik over driftsmønster og volumenudvikling.

Ligeledes giver det kunden mulighed for, uden involvens at give realtime opdatering til vores bogholderi, hvilket giver mulighed for at undgå dogmerutiner med indrapportering af tællertal, bestilling af toner og forbrugsstoffer m.v.

Til sammenligning, er de fleste af andre i branchen, nød til at besvære kunderne med mails med forespørgsler om tællertal samt, at rykke dem telefonisk for manglende svar, i tillæg til at kunderne, er nød til selv at bestille toner og holde øje med, om deres maskine er løbet tør.

DBC OPS er nytænkning med kundens tilfredshed i centrum. DBC OPS forefindes i 3 versioner, fra den enkelte entry level løsning til det mindre kontor, op til vores største versioner til de store virksomheder.

 

 

Nyheder
Ventetid på 11 sekunder

I en tid hvor det bliver stadig sværere at komme i telefonisk kontakt med en servicemedarbejder hos diverse offentlige og private institutioner, kan vi meddele at det ikke er hos DBC Care!

Vi har i forbindelse med etablering af vores nye servicetelefonsystem oprettet mulighed for at man kan komme af med sit servicekald, ved enten at lægge en besked, sende en mail, eller vente i kø på en ledig servicemedarbejder. Vi kan i den forbindelse berette at ventetiden på servicetelefonen i øjeblikket er 11 sekunder i gennemsnit!

DBC Care A/S kåret til Gazelle virksomhed 2016
Vi er stolte af at kunne informere om, at Børsen Gazelle, har kåret DBC Care / IT Service 2000 A/S som en af gazellerne i 2016. Det er fordi vi i løbet af de sidste 4 år, hvert år, har haft positiv vækst og samlet set har fordoblet vores omsætning og vores bruttoresultat.
Dette har vi nået samtidig med at vi har styret målrettet efter at levere Business Exelence til vores kunder.
DBC koncernen vinder nye markedsandele med total koncept.

DBC Finans A/S, Salg, Service og Finansiering under samme tag!

2015 har været endnu et rigtig godt år for koncernen DBC. Vores kunder har i høj grad taget vores total koncept til sig og udtrykker glæde og tilfredshed, med den meget hurtige service og den høje kvalitet på vores produkter.

Vores kunder har svaret, at det især er vores evne til at komme hurtigt ved servicekald, som har deres bevågenhed. Kunderne i StorKøbenhavn har over de seneste 18 måneder, oplevet markedets hurtigste responstid, fra kald af tekniker, til teknikeren fysisk står på adressen
DBC A/S sætter nye markedsstandarder!

Knap et år efter, at DBC A/S gik i luften med at servicere alle virksomhedens kunder igennem egen serviceorganisation og egne serviceteknikere, med en stålsat målsætning, om at levere Danmarks bedste service på print og kopimaskiner, er resultatet endnu bedre end målsætningen!
Ventetid på 11 sekunder

I en tid hvor det bliver stadig sværere at komme i telefonisk kontakt med en servicemedarbejder hos diverse offentlige og private institutioner, kan vi meddele at det ikke er hos DBC Care!

Vi har i forbindelse med etablering af vores nye servicetelefonsystem oprettet mulighed for at man kan komme af med sit servicekald, ved enten at lægge en besked, sende en mail, eller vente i kø på en ledig servicemedarbejder. Vi kan i den forbindelse berette at ventetiden på servicetelefonen i øjeblikket er 11 sekunder i gennemsnit!

DBC Care A/S kåret til Gazelle virksomhed 2016
Vi er stolte af at kunne informere om, at Børsen Gazelle, har kåret DBC Care / IT Service 2000 A/S som en af gazellerne i 2016. Det er fordi vi i løbet af de sidste 4 år, hvert år, har haft positiv vækst og samlet set har fordoblet vores omsætning og vores bruttoresultat.
Dette har vi nået samtidig med at vi har styret målrettet efter at levere Business Exelence til vores kunder.
Service bestilling på Konica Minolta eller Canon udstyr

Online support

Brochure oversigt

Fokus





 Document Business Center A/S | Korskildelund 6 | 2670 Greve | email: kontakt@dbcas.dk Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.
Copyright © Document Business Center A/S - All Rights Reserved.

webpage.io Content Management System.
Webdesign by R-Team.