Hjælp os til at blive bedre
Oplever du på fejl eller besvær på vores hjemmeside, vil vi blive glade hvis du fortæller os om det.

Vi kan ikke besvare din kommentar har du behov for at komme i kontakt med os kan du benytte vores kontakt side.
Kode
Indtast kode
top
Indtast venligst dit brugernavn og adgangkode:
Glemt din adgangskode?
Print side  Tilføj til favoriter  E-mail side 


DBC Optimeret Print Service
 


DBC OPS er et unikt eget udviklet proprietær produkt, som oprindeligt er udviklet med 2 formål:

1. At opnå markedets bedste oppetid på MFP og printere og tilhørende IT løsninger ved at kunne honorere et krav om, at forbedre kundens produktivitet og fleksibilitet på maskinerne/løsningerne igennem en driftssikker platform som gav mulighed for remote access for systemfolk og supportfolk og som frem for alt var uafhængig af andre parter og leverandører end DBC Care's egne servicefolk.

2. At skabe en platform som var stærk nok til at danne basis for tunge løsninger af blandt andet scanning og journaliseringsløsninger, OCR genkendelsesløsninger, formular og versionerings printing og adgangskontrol og kontoløsninger. Vi ønskede at sikre vores kunder, en unik adgang til deres applikationer med en direkte adgang til vores maskine, samtidig med, at vores tekniske afdeling kunne foretage teknisk service af løsningerne og maskinerne, som de eneste på markedet, uden at være afhængig af, at have en tekniker fysisk hos kunden foran maskinen.

Dette har vi nået med DBC OPS Atlas versionen.


I tilfælde af ændring i vitale opsætninger hos it-udbydere vil normale MFP'ere miste evnen til at scanne og printe og man er som kunde hos andre end DBC, nød til, at afvente, at leverandøren har en ledig tekniker som har tid til at besøge kunden. Som eksempel kan nævnes at TDC ændrer på dns og gateway, med den konsekvens at tusindvis af kunder skal have et fysisk besøg af en tekniker for, at udbedre opsætningen. Med DBC Ops Atlas, er vi i stand til at gøre dette uden at være fysisk til stede, hvilket giver en kunde lynhurtig respons og i stedet for at vente i dage eller uger, så får de hjælp inden for få minutter.

Ydermere er de fleste andre producenter og leverandører i branchen, nød til at besvære kunderne med mails med forespørgsler om tællertal samt, at rykke dem telefonisk for manglende svar, i tillæg til at kunderne, er nød til selv at bestille toner og holde øje med, om deres maskine er løbet tør.

DBC OPS er nytænkning med kundens tilfredshed i centrum. DBC OPS forefindes i 3 versioner, fra den enkelte Hermes entry level løsning op til vores største Atlas Serverbaserede versioner.

Vores DBC OPS kan samtidig give kunden et fuldt indblik i deres transaktioner og kan give dem fuldt overblik over driftsmønster og volumenudvikling.

Ligeledes giver det kunden mulighed for, uden involvens at give realtime opdatering til vores bogholderi, hvilket giver mulighed for at undgå dogmerutiner med indrapportering af tællertal, bestilling af toner og forbrugsstoffer m.v.

Hent brochure her

 

Nyheder
1. september 2017
Dygtige sælgere søges

Dygtige sælgere søges

Dygtige sælgere- til relationsskabende account management

Vi er fortsat i stærk udvikling, og søger dygtige chefkonsulenter/salgschefer til vores B-t-B salg.

Service bestilling på Konica Minolta eller Canon udstyr

Online support

Brochure oversigt

Fokus





 Document Business Center A/S | Korskildelund 6 | 2670 Greve | email: kontakt@dbcas.dk Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.
Copyright © Document Business Center A/S - All Rights Reserved.

webpage.io Content Management System.
Webdesign by R-Team.